sâmbătă, 25 septembrie 2010

| | |
Iubire & lumină
Semnificaţia lui Gabriel
Dumnezeu este puterea mea – Comunicare
Culoare Indigo / alb
Mesaj
Arhanghelul Gabriel este îngerul mesager şi este responsabil de
comunicare. Cu sine sau cu ceilalţi. Arhanghelul Gabriel ne ajută
să ne aflăm adevărata chemare. Solicitaţi îndrumarea
Arhanghelului Gabriel dacă doriţi să vă înţelegeţi planul şi scopul
vieţii, v-aţi rătăcit de la calea sufletului dumneavoastră, dacă nu
vedeţi nici un sens pentru a trăi, dacă vă aflaţi în faţa unor
schimbări şi aveţi nevoie de îndrumare, dacă vă gândiţi să vă
schimbaţi casa sau să realizaţi o achiziţie majoră, vă gândiţi să vă
schimbaţi cariera sau vă gândiţi să întemeiaţi o familie, sau dacă
aveţi nevoie de ajutor în comunicarea cu oamenii, partenerii,
copiii, părinţii, şefii etc...
Arhanghelul Gabriel indică faptul că se află întotdeauna alături de dumneavoastră pentru a vă
îndruma în cazul schimbărilor cu care vă confruntaţi. Dacă vă simţiţi dezamăgit şi nemulţumit de
viaţă Arhanghelul Gabriel este aici pentru a vă ajuta să descoperiţi calea sufletului
dumneavoastră. Cereţi-i îndrumare. Gabriel întrupează calitatea purităţii. Poate că trebuie să
acordaţi atenţie corpului fele şi făcând sport. Gabriel vă va ajuta să vă eliberaţi mintea de gânduri
impure sau negative şi vă va ajuta să vă purificaţi emoţiile.
Arhanghelul Gabriel vă poate transmite mesaje aşa cum i-a transmis Fecioarei Maria. Se spune că
tot Gabriel a inspirat-o pe Ioana d'Arc în misiunea ei. Contactaţi-l pe Gabriel dacă al treilea ochi
vă este închis şi viziunea dumneavoastră spirituală este blocată, dacă doriţi să primiţi îndrumare
de la îngeri pentru direcţia în care vă îndreptaţi, dacă doriţi ajutor pentru a vă interpreta visele şi
viziunile. Gabriel poate fi chemat pentru a trezi procesul de purificare. Acest lucru trebuie realizat
poate pentru a lăsa loc schimbărilor. Chemaţi-l pe Gabriel în cazul în care corpul vă este plin de
toxine şi trebuie purificat, dacă gândurile vă sunt negative şi trebuie clarificate, dacă aţi fost
asaltat şi vă simţiţi murdar, dacă sunteţi victima unui atac PSI, dacă aţi fost jefuit, dacă simţiţi că
mediul de acasă sau de la serviciu este negativ, dacă aţi absorbit problemele altcuiva.
Chakra corespunzătoare - 2 Sacrală
Aspecte emoţionale corespunzătoare - Senzualitatea, intimitatea, posedarea, creativitatea
Aspecte de sănătate corespunzătoare - Rinichi, vezică, prostată
Uleiuri de aromaterapie – seminţe de morcov, mărar, geranium, isop, iasomie, magheran,
neroli, trandafir, lemn de santal
Cristale - Chihlimbar, carneol, citrin, labradoritul auriu (piatra soarelui portocalie), calcit
portocaliu, topaz
Ordine pentru Arhanghelul Gabriel
Dezvăluie-mi chemarea vieţii mele,
Îndrumă-mă pe calea sufletului,
Îndrumă-mă în schimbările prin care trebuie să
trec, Curăţă-mi corpul de toate
substanţele toxice, Curăţă-mi
mintea de gânduri negative,
Purifică-mi corpul, mintea şi spiritul,
Dezvăluie-mi înţelesul viselor mele,
Eliberează-mă de atacul PSI.
Eu SUNT Arhanghelul Gabriel
Eu sunt Arhanghelul Gabriel
Numele meu înseamnă "Dumnezeu este puterea mea"
Sunt Îngerul Îndurării – Sunt Îngerul Patron al tuturor celor ce lucrează în domeniul
Comunicaţiilor şi acum vă rog să nu vă rugaţi la mine, căci eu sunt doar un mesager al
Domnului.
Rugaţi-vă doar la Dumnezeu. Iubiţi-L pe Dumnezeu din toată inima şi respectaţi poruncile Lui.
Arhanghelul Gabriel este numit Îngerul Vestirii deoarece el a anunţat-o pe Maria că ea este
aleasa Domnului şi că-l va concepe în pântece pe Iisus.
Crinii pe care îi poartă Gabriel simbolizează puritatea Mariei.
Arhanghelul Gabriel i-a spus lui Zaharia că va avea un fiu ce va
fi Ioan Botezătorul.
Arhanghelul Gabriel a inspirat-o pe Ioana d’Arc să-l ajute pe
Regele Franţei.
Se spune că Gabriel este Îngerul Naşterii.
Se spune că în timpul celor nouă luni păzeşte cu atenţie fiecare
copil nenăscut transmiţându-i cunoştinţele necesare despre Rai
şi că acest lucru este o parte inerentă a tuturor oamenilor.
Înainte de fiecare naştere însă, Gabriel atinge fiecare copil pe
buza de sus pentru ca acesta să nu-şi poată aminti toate
informaţiile despre Rai până când copilul revine la starea spirituală în momentul morţii.
Semnul Atingerii lui Gabriel este despicătura de sub nas.
Arhanghelul Gabriel
Gabriel este Guvernatorul Raiului, conducătorul Heruvimilor.
Este unul dintre cei doi îngeri menţionaţi pe numele lor în Vechiul Testament, împreună cu
Mihail.
Gabriel este Îngerul Învierii şi Îngerul Îndurării.
Stăpâneşte primul Rai, raiul cel mai aproape de umanitate.
Gabriel i s-a arătat lui Daniel pentru a-i explica viziunea luptei dintre berbec şi
ţap (oracolul persanilor detronat de greci).
I s-a arătat din nou lui Daniel pentru a-l anunţa despre venirea Mesiei.
În legendele evreilor, Gabriel este responsabil pentru moartea şi distrugerea
oraşelor păcătoase Sodoma şi Gomora.
În Talmud (Sanhedrin 95b) se spune că Gabriel a distrus oştirile lui Sennacherib "cu o coasă
ascuţită care era pregătită din momentul Facerii."
În Talmud este scris şi că Gabriel a împiedicat-o pe Regina Vashti să apară goală în faţa
Regelui Ahasuerus şi a invitaţilor săi pentru a determina alegerea lui Esther în locul ei.
Cabaliştii îl identifică pe Gabriel ca "bărbatul îmbrăcat în pânză". În Daniel 10-11, acest bărbat
îmbrăcat în pânză este ajutat de Mihail.
Gabriel este îngerul învăţător al lui Iosif.
Recent, Gabriel este îngerul care l-a vizitat pe Preotul George Rapp, liderul Comunităţii Celei dea
doua Veniri a lui Christos din New Harmony, Indiana şi a lăsat o urmă de picior pe o dală de
calcar care s-a păstrat în curtea rezidenţei Maclure-Owen din oraşul respectiv.
Poetul Longfellow, în ‘Legenda de aur’, face din Gabriel îngerul lunii care le aduce oamenilor
darul sperantei.
Predarea acestui acordaj

Puteţi preda acest acordaj în mai multe moduri. Puteţi utiliza:
•Metoda bilei de energie Chi
•Metoda Sinelui Superior sau
•Metoda Momentului
În mod normal utilizez Metoda Acordajului Sinelui Superior pentru a transmite acest acordaj, dar
puteţi utiliza metoda de la Andy – realizând o declaraţie de intenţie. Acest lucru face ca
Legătura să fie asemănătoare legăturilor angelice Lightariane.
Declaraţie de intenţie
Cer Sursei, tuturor Îngerilor, tuturor Arhanghelilor, tuturor Maeştrilor Ascensionaţi, tuturor Fiinţelor
Luminii, Sinelui meu Superior şi Ghizilor mei să mă ajute să-i transmit acest acordaj lui Jane Doe.
Cer îndrumare, sprijin şi confirmare de la Arhanghelul Gabriel şi Hope (Speranţă).
Cer ca acordajul să fie învăluit în iubire şi energii vindecătoare, la care Jane Doe se va putea
conecta şi va putea simţi energia şi pe care le va putea invoca de fiecare dată când Jane Doe
are nevoie de ele.
Cer Arhanghelului Gabriel şi Hope (Speranţei) ceilalţi Arhangheli şi Maeştri Ascensionaţi să mă
ajute să mă conectez cu Jane Doe la nivelul inimii printr-un fir auriu de la inima mea la inima sa.
“ Trimit acum acest acordaj cu ajutorul Arhanghelului Gabriel si al Hope (Sperantei) împreunã
cu ceilalti Arhangheli si Maesitri Ascensionati la nivel de Maestru pentru Energia Arhanghelul
Gabriel Lightworker cãtre Jane Doe ca un dar divin, prietenos al spiritului pentru vindecare si
crestere spiritualã.
Mulţumesc – mulţumesc – mulţumesc.”
Cer Sinelui meu Superior să finalizeze acordajul cu ajutorul Arhanghelilor şi al Maeştrilor
Ascensionaţi asigurându-mă că energia trimisă este la cel mai înalt nivel care poate fi primit şi
că este pură şi transmisă cu iubire! Acest lucru este spre binele lui Jane Doe şi al meu.
Mulţumesc – mulţumesc – mulţumesc.
La sfârşitul acordajului, îi cer Arhanghelului Mihail să mă ajute tăind firul dintre inima mea şi
inima lui Jane Doe.
“ Te binecuvântez si te eliberez din spatiul meu psihic"
Cer Arhanghelilor şi Maeştrilor Ascensionaţi, Sinelui meu Superior şi Sinelui Superior al lui Jane
Doe să cureţe câmpurile noastre energetice pentru a ne asigura că doar propria energie curge
prin ele.
Mulţumesc – mulţumesc – mulţumesc.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu