vineri, 8 octombrie 2010

| | |
Aceasta este o rugaciune pe care o puteti invoca ori de cite ori doriti sa va conectati la energiile Arhanghelilor si Fiintelor Inaltate. Fiecarei chakre ii corespunde cit un Arhanghel. Intotdeauna folosesc aceasta rugaciune in timpul propriei lucrari spirituale si ale channelurilor in grup.

Il invoc pe Arhanghelul Mihail pentru a-mi deschide si stabiliza chakra radacina. Iti multumesc Arhanghele Mihail ca ma ajuti sa stau ancorat in lumea aceasta. Iti multumesc ca ma ajuti sa pasesc pe calea usoara a vietii odata cu apropierea  de atingerea telului meu. Iti multumesc, Arhanghele Mihail.
 
Il invoc pe Arhanghelul Metatron ca sa ma asiste in deschiderea si sustinerea chakrei mele sacrale. Iti multumesc Arhanghele Metatron pentru ca ma ajuti sa imi recunosc nevoile fizice si emotionale. Te chem sa ma asisti ori de cite ori ma aflu in dezechilibru. Iti multumesc pentru ca imi amintesti sa aleg bucuria in fiecare zi a vietii. Iti multumesc, ARHANGHELE Metatron.

Il invoc pe Arhanghelul Uriel ca sa ma asiste in deschiderea si stabilizarea chakrei din plexul solar. Te chem ca sa ma ajuti sa imi aduc aminte cum se respira. Iti cer sa imi intaresti conexiunea cu Sursa totalitatii vietii. Ma straduiesc ca in fiecare zi sa imi elimin frica din ginduri cu ajutorul tau. Iti multumesc ca acum  realizez cine sunt cu adevarat. Iti multumesc Arhanghele Uriel.

Il invoc pe Arhanghelul Rafael ca sa ma asiste in deschiderea si stabilizarea chakrei inimii. Iti multumesc Arhanghele Rafael pentru ca imi reamintesti ca sunt  parte din iubirea si lumina Sursei, la fel cum sunt parte din El. Cu cit accept mai mult iubirea si lumina aceasta, ma umplu peste masura si aleg sa le impartasec si altora lumina aceasta. Te chem ca sa ma ajuti sa ma vindec si sa las la o parte tot ce nu face apartine luminii celei mai inalte. Iti multumesc Arhanghele Rafael.
Il invoc pe Arhanghelul Gabriel ca sa ma asiste in deschiderea si stabilizarea chakrei de la baza gitului. Iti multumesc Arhanghele Gabriel ca imi aduci aminte sa imi exprim adevarul si sa imi onorez nevoile. Te chem ca sa ma ajuti sa stiu cind sa tac si cind sa vorbesc. Aleg acum sa vad adevarul, sa il aud, sa il exprim ca fiind adevarat in fiecare zi a vietii mele. Iti multumesc Arhanghele Gabriel.
O invoc pe Shekhinah, aspectul feminin al Sursei ca sa asiste in deschiderea si stabilizarea chakrei celui de-al treilea ochi. Iti multumesc Shekinah pentru ca ma ajuti sa capat mai multa cunoastere spirituala, intuitie si crestere a  intensitatii fortei care imi apartine de drept. Te chem ca sa imi amintesti ca oamenii pe care ii intilnesc zilnic au si ei un scop in viata. Le recunosc apartenenta la Divin, ceea ce ii face sa fie o parte din mine, de vreme ce toti suntem Unul.  Iti multumesc Shekhinah.

Chem Lumina Christica ca sa ma asiste in deschiderea si stabilizarea chakrei coroanei. Iti multumesc Lumina Chrsitica pentru aceasta conectare permanenta la fluxul de lumina care zilnic ma strabate tot mai intens.
Ingadui acum acestei lumini sa vindece fiecare aspect al sufletului

 meu. Te chem ca sa imi amintesti cum sa le impartasesc si celorlalti aceasta stralucitoare lumina in fiecare zi a vietii mele. Imi recunosc conexiunea permanenta la Sursa si aleg sa pasesc pe calea acestei lumini tot mai constient. Iti multumesc Lumina Christica.


Sursa:http://globalspiritualnetwork.blogspot.com/ (sectiunea archangels prayer)





Multumesc Danei Buzoianu, pentru traducere!




0 comentarii:

Trimiteți un comentariu